domingo, febrero 05, 2006

una bella canción...

La letra de la canción que viene más adelante hoy la pude entender, quizá por eso y a diferencia de otras veces que ya la había escuchado (mas no entendido 100% qué decia por que está en "INGLISH") hoy me pareció una canción de lo más bella!! ... se llama "In his touch…", la interpreta Celin Dion.


Me gustó la parte final que dice: "
...Cuz when a man loves a woman it is all In his touch....then words don't mean that much", con mi interpretación sería algo así como: "cuando un hombre ama a una mujer todo está en su 'caricia', es entonces cuando las palabras no significan tanto..."

Aquí puedes descargar la canción (advierto que pesa la no despreciable cantidad de 9 megas)
http://www.softwareindustrymexico.com/music/inhistouch.mp3

In his touch

Forgive me
Don't know where to start
I guess we've come to
The serious part
I need to find out
If there's a chance
For us...

Don't give me that same old look
It won't win me over

Don't give me that same old speech
You don't have to speak at all

You can say you love me
That I'm your perfect crush
How it hurts to need someone that much

You can swear you mean it
But that ain't good enough
Cuz when a man loves a woman it is all
In his touch

I wish you could see (yeah)
Just how simple
It's supposed to be

'Cause now that we've come this far
We don't want to lose it

If you wanna win my heart
Baby just shut your mouth

You can say you love me
That I'm your perfect crush
How it hurts to need someone that much

You can swear you mean it
But that ain't good enough
Cuz when a man loves a woman it is all
In his touch....then words don't mean that much